wzrost zainteresowania marka

Personalizowane gadżety z własnym nadrukiem dla firm – czy warto w nie zainwestować?

Artykuł zaktualizowany 30 września 2022

Każdy, kto prowadzi własny biznes wie, że w dzisiejszych czasach w każdej praktycznie branży konkurencja jest spora. Przyciągnięcie klientów staje się prawdziwym wyzwaniem, dlatego też poza dobrą ofertą czy cenami niezwykle ważnym elementem jest marketing oraz kreowanie wizerunku firmy. Na szczęście, obecnie mamy naprawdę spory wybór narzędzi, które nam na to pozwalają. Wśród tych, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców z całą pewnością wysokie miejsce zajmują personalizowane gadżety z własnym nadrukiem. Czy jednak warto na nie postawić? Pora odpowiedzieć na to pytanie.

Personalizowane gadżety z własnym nadrukiem dla firm to jedna z form reklamy i promocji, która wykorzystywana jest od wielu lat. Bez przesady możemy nawet stwierdzić, że była to jedna z form nowoczesnego marketingu, które zawitały w naszym kraju w latach 90 tych. Kto z nas nie pamięta breloczków czy smyczy na klucze z nazwą firmy? Z tego właśnie powodu część osób uważa, że tego typu prezenty dla klientów są już passe i lepiej z nich zrezygnować. Jak się okazuje, niesłusznie. Personalizowane gadżety z własnym nadrukiem dla firm wciąż mogą być bowiem ciekawym elementem promocji, który sprawi, że klient nie tylko doceni naszą firmę, ale również zapamięta ją na dłużej. Poniżej przedstawiamy podstawowe możliwości zastosowania tego typu akcesoriów.

Gadżety na start

Rozpoczęcie działalności to zawsze spore wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Kluczowe znaczenie ma informowanie klientów o tym, że zaczynamy działać i mamy dla nich ciekawą propozycję. Zakup spersonalizowanych gadżetów dla firm to prosty a jednocześnie skuteczny sposób na wsparcie działań marketingowych w sieci czy mediach tradycyjnych. Takie gadżety powinny być małe i rozdawane masowo. Dobrze sprawdzą się klasyczne rozwiązania takie jak długopisy, breloczki czy smycze na klucze. Coraz popularniejsze są również silikonowe opaski, które pełnią funkcję bransoletki.

Prezenty do zakupów

Obecnie coraz więcej firm prowadzi sprzedaż internetową. Jeśli twój biznes również opiera się na zakupach online powinieneś wiedzieć, że jakikolwiek dodany do zamówienia gratis nie tylko ucieszy klienta, ale również sprawi, że będzie on kojarzył twoją markę. Pakując paczki warto więc dorzucić od siebie coś z logo firmy. Może być to oczywiście długopis czy smycz na klucze jednak prawdziwym hitem ostatnich miesięcy są naklejki i naszywki – wiele osób wykorzystuje je w kreatywny sposób jednocześnie stanowiąc reklamę twojej firmy.

Ciekawy element eventów promocyjnych

Wiele firm bierze udział w targach, pokazach, spotkaniach. Eventy tego typu to bardzo dobra okazja, żeby przyciągnąć do siebie ludzi. W jaki sposób? Jest to bardzo proste. Wystarczy wykorzystać personalizowane gadżety z nadrukiem by stworzyć spójny wizerunek podczas eventów i dać się zapamiętać. Wśród gadżetów, które doskonale sprawdzą się w trakcie imprez i akcji promocyjnych wymienić możemy koszulki, balony, breloczki na klucze czy długopisy. Jeśli chcemy przyciągnąć klientów możemy zastanowić się nad nieco droższymi a jednocześnie funkcjonalnymi upominkami. Gadżety reklamowe takie jak kubki, saszetki, portfele czy termosy z pewnością spotkają się z ciepłym przyjęciem i sprawią, że twoja marka będzie przez klientów dobrze kojarzona.

Czym sugerować się podczas wyboru gadżetów z własnym nadrukiem?

Aby inwestowanie w gadżety reklamowe i promocyjne dla firm z własnym nadrukiem miało sens warto zadbać o to, by były to produkty wykonane z wysokiej jakości materiałów, które charakteryzuje profesjonalne wykonanie oraz estetyczny wygląd. Zadbajmy o to, by wybierać firmy stosujące trwałe metody druku dopasowane do rodzaju materiałów, z jakich tworzone są gadżety. Również projekt nadruku powinien być starannie przemyślany – wbrew pozorom nie musi to być jedynie nazwa lub logo twojej firmy.

Personalizowane gadżety z własnym nadrukiem niejedno mają imię

Kiedy mówi się o gadżetach z własnym nadrukiem dla firm większość z nas wciąż myśli stereotypowo i kojarzy je z długopisami, smyczami na klucze czy bibelotami, które w życiu codziennym nie znajdą żadnego zastosowania. Wielu przedsiębiorców zniechęca się przez to do korzystania z tej metody promocji. Jak się okazuje, zupełnie niesłusznie. Oferta spersonalizowanych gadżetów z nadrukiem dla firm jest bowiem obecnie nie tylko bardzo szeroka ale również różnorodna. Maskotki, balony, portfele, kubki, koszulki, bransoletki, bidony czy termosy to tylko niektóre z dostępnych na rynku propozycji. Dzięki temu każda firma może wybrać gadżety z własnym nadrukiem, które będą dopasowane do specyfiki ich działalności, profilu klienta czy też celu jaki zamierzamy osiągnąć.

Niezależnie od tego, czy zależy nam na tym, żeby gadżety pełniły funkcję użytkową, czy też po prostu mają być widocznym elementem naszej promocji – warto się na nie zdecydować. Tym bardziej, że w obecnych czasach są one wykonane z materiałów wysokiej jakości co z pewnością zostanie docenione przez klientów firmy.

Dodaj komentarz