jakiabonamentdlafirmwybraczwrocuwagenatetrzyrzeczy

Jaki abonament dla firm wybrać? Zwróć uwagę na te trzy rzeczy

Artykuł zaktualizowany 21 kwietnia 2022


Abonament komórkowy dla firm to zdecydowanie najlepsza opcja w kontekście ofert telefonii dla przedsiębiorstw. Sprawdź, co warto wziąć pod uwagę przy wyborze.


Telefonia komórkowa dla firm z nielimitowanymi połączeniami i SMS-ami

Wybierając ofertę abonamentu dla firmy, warto przede wszystkim zadbać o nieograniczoną łączność z klientami, pracownikami oraz partnerami biznesowymi. Oferty z limitami w zakresie połączeń i wiadomości tekstowych to bardzo niekorzystny wybór. Niespodziewane wyczerpanie przyznanych limitów zdecydowanie utrudni kontakt, co z kolei może doprowadzić do utraty klientów. Telefonia komórkowa dla firm musi więc zapewniać nielimitowane połączenia i SMS-y.

Rozmiar pakietu danych

Stały dostęp do usług online jest niezbędny w różnych branżach. Choć w przypadku stacjonarnego Internetu łącza zazwyczaj nie są objęte ograniczeniami transferu, większość ofert Internetu mobilnego określa pewne limity na tym polu. Odpowiedni abonament komórkowy dla firm powinien zawierać co najmniej kilka gigabajtów transferu, aby pokryć potrzeby przedsiębiorstwa. Przy ofertach w okolicach 10 GB możemy już mieć dość dużą pewność bezproblemowych połączeń poza biurem.

Warto także zwrócić uwagę na możliwość wykupienia dodatkowego pakietu internetowego. Tego typu czynniki mają szczególne znaczenie w kontekście pracy w trasie – szybkie połączenie i spory zasób danych pozwolą skutecznie wykonywać zadania z dowolnego miejsca.

Zasięg i jakość usług

Trzecim z najistotniejszych czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy wyborze Internetu mobilnego dla przedsiębiorstwa, jest dostępność usług. Telefonia komórkowa dla firm powinna pokrywać swym zasięgiem cały kraj, co pozwoli nam uniknąć problemów w kontakcie z klientami, partnerami czy współpracownikami. Kwestia ta powinna iść w parze z profesjonalną obsługą – najlepszym wyborem będą oferty zawierające wsparcie ze strony opiekuna biznesowego.

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę?

Brak limitów dotyczących wykonywania połączeń i wysyłania wiadomości tekstowych, rozmiar pakietu internetowego oraz zasięg – to trzy rzeczy, które mają największy wpływ na jakość ofert telefonii dla firm. Oprócz nich o ostatecznym wyborze oferty zadecydować mogą następujące kwestie:

  • zasady przeniesienia numeru – opcja zachowania wcześniej używanego numeru pozwoli utrzymać kontakt z klientami i partnerami; procedura powinna być zgodna z wymogami UKE;
  • fakturowanie – jeśli chcemy skorzystać z różnych usług tego samego dostawcy, warto sprawdzić, czy istnieje możliwość wystawienia faktury zbiorczej;
  • możliwość dzierżawy telefonu;
  • koszty usługi oraz dostęp do promocji.

Telefonia komórkowa dla firm w ramach usług INEA

Wśród biznesowych ofert telefonii komórkowej warto wyróżnić między innymi propozycje firmy INEA. Korzystając z abonamentu dla firm, możemy liczyć na nielimitowane rozmowy i SMS-y, 10 GB Internetu mobilnego oraz możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb z pomocą opiekuna biznesowego. Co więcej, możliwe jest przeniesienie numeru używanego wcześniej. Zasięg jest realizowany z użyciem infrastruktury Play, dzięki czemu usługi są dostępne na terenie całej Polski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.