kilkanaście kart płatniczych ułożone w stos

Brak terminala płatniczego to problem dla klientów

Artykuł zaktualizowany 4 lutego 2021


Trudno wyobrazić dziś sobie życie bez transakcji bezgotówkowych. Terminale płatnicze są już stałym, podstawowym elementem w każdej firmie. Dlaczego „płatność tylko gotówką” oznacza duże trudności dla klientów? Jakie urządzenie do przyjmowania płatności bezgotówkowych wybrać?


Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem warzywniaka, czy firmy transportowej, terminal płatniczy jest podstawą i dużym udogodnieniem dla twoich klientów. Polacy chętnie płacą kartą nie tylko w supermarketach, ale także w salonach fryzjersko-kosmetycznych, gabinetach lekarskich i weterynaryjnych.

Brak terminala oznacza dla klientów bezgotówkowych duży problem. Muszą wyjść z danego punktu, szukać najbliższego bankomatu, wypłacić gotówkę i ponownie pojawić się w sklepie. Zazwyczaj trwa to kilkanaście minut. Dużo łatwiej jest… udać się do konkurencji.


Terminale płatnicze to miliony transakcji bezgotówkowych

Agent rozliczeniowy eService rozlicza blisko 2 miliardy operacji bezgotówkowych rocznie. Firma oferuje profesjonalną obsługę płatności, szybkie rozliczanie transakcji i szeroki wachlarz dodatkowych rozwiązań. W świetle milionów transakcji bezgotówkowych rozliczanych każdego dnia nie sposób wyobrazić sobie świata bez tej metody płatniczej. Terminal płatniczy może być większy lub mniejszy, stacjonarny lub przenośny. Ważne jednak, by był dostosowany do potrzeb konkretnego biznesu – z uwzględnieniem oczekiwań przedsiębiorcy i wygody jego klientów. Szukasz odpowiedniego terminala płatniczego? Wejdź na stronę www.eservice.pl/produkty-i-uslugi/akceptacja-kart-platniczych/terminale-platnicze-pos-stacjonarne/ i dowiedz się więcej!

Stacjonarny terminal kart płatniczych POS najlepiej sprawdza się przy punkach kasowych, np. w sklepach. Urządzenia są niezawodne, ponieważ nie są uzależnione od sieci mobilnej. Terminale obsługują transakcje dokonywane m.in. kartami Visa, MasterCard, Maestro, Discover, Diners Club, JCB i American Express, a także kartami prywatnymi, takimi jak Sygma Bank czy Crédit Agricole. Przyjmują również płatności telefonem komórkowym i systemem BLIK. Terminale te pozwalają na wypłatę środków niczym z bankomatu – dzięki usłudze Cashback, i wymianę waluty jak w kantorze – dzięki przyjmowaniu płatności w obcych walutach.

Przenośny terminal płatniczy nadaje się z kolei wszędzie tam, gdzie należy dotrzeć do klienta – m.in. w restauracjach, hotelach czy firmach przewozowych. Mobilne urządzenia są bezprzewodowe i wyposażone w wytrzymałą baterię, która pozwala na wykonanie nawet do 200 transakcji. Ponadto, urządzenia typu smart pozwalają na elektroniczne przechowywanie potwierdzeń transakcji, dzięki czemu nie ma konieczności ich drukowania. To z kolei pozwala na oszczędność nawet 6 gr przy transakcji.

Urządzenia płatnicze są w 2019 roku podstawą każdego przedsiębiorstwa. Tabliczka z informacją „płatność tylko gotówką” sprawia klientom duży kłopot i zniechęca ich do odwiedzenia punktu w przyszłości.


 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *