potykacz

3 skuteczne sposoby na dotarcie do klientów

Artykuł zaktualizowany 8 lipca 2022


Nie da się ukryć, że reklama internetowa odgrywa aktualnie niezwykle ważną rolę w rozwoju wielu firm. Internet jest miejscem, w którym z łatwością można znaleźć nowych klientów i polepszyć kontakt z tymi obecnymi. Nie powinno się jednak zapominać o klasycznych sposobach na skuteczną reklamę – o billboardach, ulotkach czy potykaczach reklamowych. Te dla niektórych „starodawne” metody również znakomicie docierają do odbiorców i w szybki sposób mogą zachęcić do skorzystania z oferty firmy. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze przygotować taką reklamę.


Billboardy

Bez wątpienia billboardy są rodzajem reklamy, która zwraca na siebie uwagę. Wszystko za sprawą wielkości powierzchni, jaką zajmują. Stworzenie projektu wyróżniającego się na tle konkurencji nie jest jednak takie proste. Chcąc zareklamować swoją działalność na billboardzie, należy przede wszystkim wybrać odpowiednie miejsce w przestrzeni miejskiej, aby być widocznym. Kolejną istotną kwestią będzie stworzenie projektu. Na tym nośniku reklamy główną rolę odgrywa grafika, dlatego warto podjąć współpracę z grafikiem, który w czytelny sposób przedstawi wizję firmy. Potencjalni klienci powinni bez trudu móc odczytać przekaz takiej reklamy.

Ulotki

Rozdawanie ulotek ma swoich zwolenników i przeciwników. Warto jednak rozważyć wydrukowanie ulotek – zwłaszcza na początku działalności swojego biznesu. To forma reklamy, która dociera do wielu osób. Daje szansę na przekazanie wielu informacji i nie ma ograniczeń co do formatu. Druk ulotek nie jest aż tak kosztowny w porównaniu do wynajmowania miejsca na billboard. Dodatkowym działaniem może być zaplanowanie oferty promocyjnej dla klientów, którzy zjawią się z otrzymaną ulotką. Takie rozwiązania cieszą się dużym zainteresowaniem.

Potykacze reklamowe

Stojaki, które znajdują się zwykle przed drzwiami wejściowymi do różnych sklepów, biur i instytucji, noszą nazwę potykaczy reklamowych. Wyróżnia się potykacze kredowe oraz potykacze na plakaty. Ich celem jest zwrócenie uwagi przechodniów. Muszą więc być zauważalne, szybko zaciekawiać i w kilku słowach przekazać wszystkie najważniejsze informacje o firmie lub o ofercie. Nadawca komunikatu musi liczyć się z tym, że odbiorca będzie mieć sekundy na zapoznanie się z jego wiadomością.

Potykacze reklamowe znajdziesz na: https://topexpo.pl/potykacze-reklamowe-c-2_12.html

Co zrobić, aby potykaczem reklamowym przykuć uwagę potencjalnego klienta? Warto opracować chwytliwe hasło reklamowe i połączyć je z estetyczną grafiką. Jeśli firma może sobie na to pozwolić, to dobrym pomysłem będzie zastosowanie żartu lub odniesienie się do najnowszych wydarzeń czy też do popkultury.

Dobry plan – klucz do sukcesu

Potykacze reklamowe, billboardy i ulotki to sposoby na skuteczną reklamę. Osiągniecie swojego celu, czyli pozyskanie nowych klientów, będzie jednak możliwe tylko po dokładnym zaplanowaniu strategii marketingowej i zastosowaniu jej. Nie ma obowiązku korzystania ze wszystkich nośników reklamy – czasem wystarczy jeden, ale efektywny. Po określeniu docelowych odbiorców i poznaniu ich potrzeb stworzenie dobrej reklamy nie powinno być problemem.

Sprawdź także flipcharty na: https://topexpo.pl/flipcharty-c-1_16.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.