maszyny drukarskie

Drukujesz? Sprawdź, co możesz zlecić ekstra

Artykuł zaktualizowany 2 kwietnia 2020


Drukowanie to nie tylko wybór formatu, ilości stron i kolorów zadruku czy wielkości nakładu. Wiele drukarni oferuje szerszy wybór i wiele dodatkowych opcji, które warto rozważyć. Na co zwrócić uwagę? Co drukarnia może Ci zaoferować dodatkowego? Sprawdź kilka naszych propozycji, które mogą pomóc Ci urozmaicić Twój projekt – od katalogu i gazety, przez wizytówkę.


Szyta, klejona, PUR?

Może tego nie wiesz, ale jest wiele sposobów na złączenie w całość Twojego projektu czasopisma czy folderu reklamowego. Katalog może być szyty, klejony oraz klejony metodą PUR. Oprawa klejona PUR jest obecnie uważana za jedno z solidniejszych rozwiązań – jeśli wiec zależy Ci na jakości premium, warto zobaczyć, czy Twoja drukarnia oferuje taką możliwość.

Złoty nadruk

Złoty i srebrny nadruk na okładce to zdecydowanie jeszcze nowinka, której nie ma każda drukarnia. Decydując się na ten zabieg, zyskujesz pewność, że Twój folder czy czasopismo zwróci uwagę klienta lub kontrahenta. Warto zaznaczyć, że mówimy o złotym i srebrnym nadruku najwyższej jakości, o metalicznym odcieniu – a nie koloru z palety CMYK czy Pantone. Zwróć na to uwagę przy zamówieniu.

Personalizacja

Przy nakładzie cyfrowym możesz zdecydować się na personalizację np. katalogu czy kalendarza. W przypadku niestandardowych zleceń może to być bardzo korzystne rozwiązanie, które pomoże Ci zdobyć klienta czy kontrahenta. Któż nie chciałby dostać spersonalizowanego dla siebie kalendarza? To rozwiązanie premium, które z roku na rok zdobywa zwolenników.

Tłoczenia

Tłoczenia modne są zarówno w mniejszych formatach (np. wizytówka), jak i większych, np. planerach czy kalendarzach. Tłoczenie sprawia, że cały projekt zyskuje na wyglądzie i prezentuje się bardziej luksusowo. Możesz mieć do wyboru kilka rodzajów tłoczeń oraz kilka czcionek do wyboru – zdecyduj się na taką, która będzie najlepiej pasować do projektu i identyfikacji wizualnej Twojej firmy.

Papier

Koniec z drukarniami, które mają podpisane umowy z jednym producentem i poza gramaturą nie mają Ci nic do zaoferowania. Papier to przecież ważna rzecz – i warto przetestować nawet kilka rodzajów, zanim wybierzemy ten idealny. Papier powlekany i niepowlekany, gładki, błyszczący, odporny na warunki atmosferyczne, takie jak słońce, deszcz i mróz, papier ekologiczny i recyklingowy – zaskocz swoim kontrahentów i klientów nowoczesnym rozwiązaniem!

Drukarnia drukarni nierówna. Dlatego wybierając odpowiedniego podwykonawcę, dokładnie przyjrzyj się jego ofercie i wybierz drukarnię, która może zaoferować Ci więcej niż inne. W czasach ogromnej konkurencyjności rynkowej wyróżnienie materiałów przeznaczonych do druku może przynieść Twojej marce realne korzyści. Warto to rozważyć!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *