Stwórz stronę internetową, która będzie dla ciebie zarabiać!

online-marketing

Trudno wyobrazić sobie dziś prowadzenie biznesu bez strony internetowej. Swoją witrynę posiadają firmy z różnych branż i to nie tylko te, których głównym przedmiotem działalności jest sprzedaż online. Własna strona WWW to pierwszy krok, aby zaistnieć w sieci.

Aby jednak skutecznie promować markę, strona internetowa musi wpisywać się we współczesne trendy. Jak więc stworzyć nowoczesną stronę internetową? I co oznacza „dobra strona internetowa”? Oto najważniejsze informacje na temat tworzenia stron WWW!


Tworzymy dobrą stronę internetową

Stronę internetową można stworzyć samodzielnie lub powierzyć to zadanie profesjonalistom. Niezależnie jednak od tego, jaką opcję się wybierze, istnieje kilka aspektów, na które szczególnie warto zwrócić uwagę. Pierwsze kroki to oczywiście zakup hostingu i domeny. Jednak o wiele trudniejsze i bardziej czasochłonne jest zaplanowanie struktury strony – a właśnie od tego czynnika zależeć może jej wartość. Najważniejsze kwestie do przemyślenia to:

  • jakie informacje mają znaleźć się na stronie,
  • do kogo jest ona kierowana,
  • ile podstron musi zawierać,
  • jak będzie wyglądać,
  • jakie udogodnienia oraz użyteczności znajdą na niej internauci.

To też czas, by wziąć pod uwagę przygotowanie strony w perspektywie długoterminowej, biorąc pod uwagę takie późniejsze działania jak SEO czy pozycjonowanie stron internetowych. O różnicy między tymi pojęciami przeczytasz na stronie: https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/pozycjonowanie-i-seo-to-dwa-rozne-pojecia/


O tym musisz pamiętać tworząc stronę internetową

Zakładając, że podstawowa wersja strony internetowej jest już stworzona, warto zadać sobie pytanie, co sprawia, że witrynę WWW uznać można za dobrą. Trudno ustalić, ile podstron powinna mieć strona internetowa. Nie warto jednak się ograniczać, ponieważ większa ilość podstron umożliwi precyzyjniejsze rozlokowanie pozycjonowanych fraz na serwisie, a także dokładniejsze dopasowanie treści jego zawartości. Te działania pozwolą zajmować wyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Dobra strona WWW to też ta przyjazna internautom. Dotyczy to zarówno kwestii wizualnej, jak i też wygodnej nawigacji po niej. Liczy się również jej atrakcyjność i detale, które mogą zostać odebrane w pozytywny sposób. Na nic jednak nowoczesne rozwiązania czy graficzne dopracowanie, jeśli teksty zamieszczone na stronie nie będą interesujące dla odwiedzających. Unikalna treść jest niezwykle istotna, ponieważ wzbudzając zainteresowanie użytkowników, sprawia, że ci chętniej odwiedzają stronę.

Co do wysokiego miejsca w rankingu Google, nie można zapomnieć o przeprowadzeniu optymalizacji strony – tak, aby, jak najlepiej odpowiadała ona standardom wyszukiwarek. W czasach, w których telefony stają się głównym narzędziem do przeglądania stron internetowych, nie można zapomnieć również o mobilnej wersji serwisu. Nie tylko ułatwi to korzystanie z zawartości witryny na takich urządzeniach, ale również będzie dobre odbierane przez wyszukiwarki, które nagradzają responsywne strony internetowe (automatycznie dopasowujące się do różnego typu ekranów).


 

1 Komentarz

  1. Zgadzam się, aby zarabiać na stronie internetowej trzeba najpierw ją wypozycjonować. Więcej odsłon to więcej potencjalnych klientów. Musi być też zoptymalizowana, w końcu nikt nie chce czekać 30 sekund aż strona się załaduje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*