parasole

Parasole reklamowe – czy warto wykorzystać tą formę promocji?

Artykuł zaktualizowany 4 października 2020


Gadżety reklamowe są teraz wszędzie- kubki, długopisy, smycze, itp. Jak wyróżnić się spośród tłumu? Jedną z ciekawszych opcji na rynku są parasole reklamowe z własnym napisem, logo. Szeroką ofertę parasoli z nadrukiem można znaleźć tutaj.


Istnieje wiele dobrych powodów, dlaczego zadrukowane parasole są atrakcyjnymi artykułami promocyjnymi. Oto zestawienie najważniejszych zalet, dzięki którym parasole reklamowe wyróżniają się spośród wielu innych artykułów promocyjnych.

1. Wartościowość – wysokiej jakości gadżety reklamowe w niskiej cenie

Ręczna produkcja jakościowych parasoli przeciwdeszczowych. Parasol ze względu na swój rozmiar, właściwości materiału i mechanikę jest uważany za wysokiej jakości prezent promocyjny. Do tego zadrukowane parasole można kupić w korzystnej cenie i – w przeciwieństwie do wielu innych gadżetów promocyjnych – wyróżniają się z tłumu.

2. Użyteczność – Każdy może korzystać z parasola

Parasol jako artykuł promocyjny dociera do szerokiej grupy docelowej. Prawie każdy może używać parasola jako praktycznego przedmiotu codziennego użytku, więc działa on niezależnie od grupy docelowej i jeżeli nie jest potrzebny, jest często przekazywany dalej. Parasole można jednak także bardzo dobrze dopasować do określonej grupy docelowej, dają się one bowiem elastycznie i indywidualnie zaprojektować. Mają także wiele detalów dających się wykorzystać w celach reklamowych  (np. grawerunek rączki), które sprawiają, że parasol wydaje się jeszcze bardziej wartościowy i elegancko zaprojektowany.

3. Wszechstronne możliwości zastosowania

Parasole bardzo dobrze sprawdzają się jako prezent dla potencjalnych lub aktualnych klientów, ale są również chętnie wykorzystywane w ramach podziękowania dla pracowników oraz członków różnych klubów i organizacji. Można je rozdawać jako gadżety firmowe regularnie, ale także z okazji eventów jak targi czy koncerty.

Zadrukowany parasol może być także oferowany w sklepie, zwłaszcza jeśli jest on atrakcyjnie zaprojektowany lub jeśli wystarczająco dużo osób identyfikuje się z przekazem reklamowym i marką.

4. Długotrwałość – parasole jako wytrzymałe artykuły promocyjne

Parasole są niezwykle trwałymi przedmiotami codziennego użytku, trwalszymi niż wiele innych artykułów promocyjnych. Bardzo rzadko ulegają zniszczeniu, najwyżej obdarowany może podarować lub pożyczyć komuś swój parasol. Ta wędrowna natura parasoli nie jest jednak dla reklamodawcy w żadnym wypadku wadą.

5. Indywidualny artykuł promocyjny

Parasol jest produktem indywidualnie dostosowanym do potrzeb klienta. Duża liczba modeli i wariantów pozwala znaleźć dla każdego celu i każdej firmy odpowiednią wersję.

6. Widoczność – atrakcyjna powierzchnia reklamowa

Ze względu na dużą powierzchnię reklamową parasola logo łatwo wpada w oko, a w trakcie użycia parasol staje się mobilną reklamą zewnętrzną, dzięki czemu przekaz reklamowy dociera do innych osób. T-shirty na przykład działają również dobrze jako reklama zewnętrzna, ale w przeciwieństwie do parasoli wymagają zwykle większej identyfikacji klienta lub pracownika z marką do noszenia w miejscach publicznych.

7. Wdzięczność – pozytywny efekt

Prezenty promocyjne powodują zwykle u klienta poczucie wdzięczności. Parasol wywołuje taki efekt podwójnie – obdarowany jest nie tylko wdzięczny przy jego otrzymaniu, ale za każdym razem, gdy chroni go przed deszczem.

Przedmioty są postrzegane jako jeszcze bardziej wartościowe, gdy staną się Twoją własnością (efekt posiadania). Dzięki temu parasol z przekazem reklamowym nabiera jeszcze większego znaczenia dla odbiorcy. Pozytywny wpływ ma również regularna ekspozycja logo i oglądanie go przez użytkownika, ponieważ pomaga to w zdobyciu coraz większego zaufania do marki (efekt Carpentera).

8. Urokliwy produkt z tradycją

To, że parasole są tradycyjnymi przedmiotami codziennego użytku, w oczach wielu dodaje im jeszcze więcej uroku i wdzięku. Produkcja parasoli ma długą tradycję, w formie rzemiosła sięga ona XVII wieku.

Tradycyjny charakter tego produktu może być dodatkowo podkreślony poprzez wybór odpowiedniego parasola, jeśli odpowiada to grupie docelowej. Dobrym wyborem będzie np. klasyczny parasol długi z drewnianą rączką.

9. Styl i nowoczesność

Parasole są nie tylko bardzo praktycznym i tradycyjnym produktem, ale mogą być również wykonane bardzo stylowo i nowocześnie. W zależności od potrzeb, istnieją modele klasyczne, sportowe lub szczególnie nietypowe i przyciągające wzrok, które przemawiają do konkretnych grup docelowych.

10. Łatwy w nabyciu

Pomimo wielu aspektów, zakup parasoli reklamowych jest całkiem prosty. Dla wszystkich wymagań klienta można znaleźć pasujący model i dla każdego logotypu odpowiednią metodę druku.  Wszystko, czego potrzebujesz, to pomysł lub wyobrażenie produktu, a nasi eksperci zrobią za Ciebie resztę.

Szybko i bezpłatnie. Jeśli dostarczone do druku dane nie są optymalne, zostaną one przez nas opracowane za niewielką opłatą. Dzięki temu każdy może cieszyć się swoim własnym, indywidualnie zaprojektowanym parasolem w zaledwie kilku krokach.

Parasole w stosunku do innych artykułów promocyjnych mają wiele zalet i pozostawiają po sobie trwałe wrażenie. Zaprojektowanie i drukowanie własnych parasoli, nawet przy małych zamówieniach nie jest wcale skomplikowane i kosztowne, jak można by się z góry domyślać.

Dodaj komentarz