strategia marketingowa

Jak zaskoczyć swoich Klientów?


Wielu z nas bardzo często zastanawiało się, jak jeszcze można wypromować swoją firmę czy działalność gospodarczą? Dość popularną formą reklamy we współczesnym świecie są bez wątpienia media społecznościowe. Niemniej jednak warto także postawić na tradycyjne formy reklamy. Jak się okazuje, social media również mogą mieć konkurencję. Idealnie będą także standy reklamowe. To nic innego jak stojące ścianki czy też banery.


Tego typu rozwiązanie jest bardzo korzystne, ponieważ od razu rzuca się w oczy. Jeżeli chodzi o zakres działania standów reklamowych, to jest on uzależniony i dostosowany do potrzeb i profilu działalności Klienta. To rodzaj reklamy, który działa. W przypadku standów reklamowych można powiedzieć, że są one łatwe do rozstawienia. Można je także bez problemu przewieźć w inne miejsce. Idealnie sprawdzają się na wystawach, czy targach tematycznych danych firm i korporacji.

Jakie są rodzaje standów reklamowych?

Jak już wspomnieliśmy standy reklamowe to różnego rodzaju plakaty i banery stojące, a także i wszelkiego rodzaju ścianki. Oferta standów reklamowych jest cały czas poszerzana i ulepszana o coś lepszego. Do standów reklamowych można także zaliczyć banery i kolumny oraz stojaki, których przeznaczeniem jest włożeniem ulotek czy innych materiałów reklamowych, a nawet gazetek. Montaż oraz demontaż standów reklamowych nie jest zbyt trudny. Łatwo się je stawia, rozbiera np. po zakończonym wydarzeniu związanym z promocją, można je także łatwo przetransportować.

Czas montażu oscyluje w granicach kilku lub kilkunastu sekund. Niektóre standy reklamowe zostały zbudowane z bardziej solidnych materiałów, takich jak np. tekstylia. Materiały zużyte podczas wykonania mają to do siebie, że łatwo je prać i czyścić. Wiele firm wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów i dodaje w zestawie pokrowce, które mają uchronić standy reklamowe podczas transportu i wszelkiego rodzaju uszkodzeń.

Jak przygotować standy reklamowe?

Jeżeli chcemy, to możemy sami podjąć wyzwanie i przedstawić agencji zajmującej się reklamą i wizerunkiem swój gotowy projekt na standy reklamowe. Możemy także skorzystać z pomocy grafików i doradców oraz osób odpowiedzialnych za przygotowanie i tworzenie banneru reklamowego. Konsultacje są mile widziane na etapie przygotowań. Doradcy z pewnością udzielą nam odpowiednich rad w zakresie budowy i montażu, a także i samego projektu dotyczącego standów reklamowych. Wiele firm przedstawia w sieci kilka pomysłów, z których możemy skorzystać, podczas projektowania naszego standa reklamowego. Możemy także skusić się na opcję stworzenia grafiki samodzielnie w specjalnym programie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *