koszulki dla pracownikow

Jak zaprojektować koszulki dla pracowników?

Artykuł zaktualizowany 17 lipca 2022


Małe i średnie firmy, a także duże korporacje coraz częściej decydują się na inwestycje w odzież dla pracowników. Mowa o czapkach, bluzach, t-shirtach czy koszulkach polo. Koszulki pracownicze noszą osoby na stanowiskach obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, produkcji czy nawet stanowiskach zarządczych. Koszulka z nadrukiem może być dobrym zabiegiem marketingowym, ale nie dla wszystkich jest jasne, jak taką odzież zaprojektować.


Co powinno się znaleźć na koszulce z nadrukiem dla pracownika?

Przede wszystkim logo firmy. To najbardziej wyróżniający markę element, który zdecydowanie warto na odzieży umieścić. Poza tym można też dodać numer telefonu, adres strony www, adres mailowy – wszystko zależy od tego, jaką konkretnie funkcję ma pełnić projektowania koszulka. Czasami też dobrze wydrukować nazwę pełnionego przez pracownika stanowiska, np. “sprzedawca”, “obsługa” itd. Zdecydowanie najważniejsze jest jednak logo z uwagi na jego uniwersalność.

Koszulka z nadrukiem to swoista wizytówka firmy. Oczywiście, czasami koszulki projektowane są wyłącznie do działań wewnętrznych na potrzeby HR-u, ale najczęściej mają one odgrywać rolę chodzącej reklamy. Nadruk na koszulce umieszcza się zazwyczaj na plecach lub przodzie odzieży. Koszt takiego projektu w dużej mierze uzależniony jest od techniki, w jakiej zostanie on wykonany. Dlatego też coraz większą popularnością cieszy się metoda sitodruku.

Czym jest metoda sitodruku?

Sitodruk jest techniką, którą wykorzystuje tzw. sito. Pozwala ono na zaprojektowanie niemal dowolnego wzoru, a następnie na wydrukowanie go na odzieży. Metoda sitodruku jest niezwykle precyzyjna, co zapewnia najwyższą możliwą jakość. Główną zaletą tej techniki jest trwałość wykonanego druku, który będzie odporny na pranie i prasowanie bardziej niż w przypadku tradycyjnych form tworzenia nadruku.

Projekty wykonane metodą sitodruku są też odporne na warunki pogodowe – deszcz, promienie UV itd. Tego typu metoda ma jednak również wady. Największą jest na pewno wydajność – tworzenie nadruków sitodrukiem jest mocno czasochłonne. Poza tym, stosuje się go raczej do zamówień hurtowych – jest nieopłacalny w przypadku pojedynczych zamówień.  W przypadku dużych firm, na które składa się przynajmniej kilkudziesięciu pracowników, jest to jak najbardziej sensowne rozwiązanie. Po więcej informacji zapraszamy na https://www.promonadruk.pl/nadruki-na-ubraniach/nadruki-na-odziezy/sitodruk/.

Sitodruk – zastosowanie

Metoda sitodruku znajduje zastosowanie w przypadku zadrukowywania materiałów odzieżowych i nie tylko. Mowa o przecież także m.in. o plastiku, drewnie, metalu czy kartonie. Sitodruk charakteryzuje się wyjątkową trwałością, stąd też techniki tej używa się również na bilbordach. Nie ma tutaj praktycznie żadnych ograniczeń rozmiarowych, co sprawia, że dla firm pragnących zamówić większe ilości koszulek dla swoich pracowników, taka metoda nadruku na odzieży jest wprost idealnym rozwiązaniem. Po wybraniu rodzaju koszulki i zatwierdzeniu projektu, wystarczy zlecić jego realizację. Warto przy tym pamiętać, aby koszulki zamówione były w różnych rozmiarach i wariantach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.