Artykuł zaktualizowany 21 lutego 2023
Gadżety reklamowe, mimo swojej długiej tradycji, wciąż nie wychodzą z powszechnego użytku. Po prostu są opłacalną inwestycją w wizerunek firmy – inwestycją, która procentuje. To także dowód na to, że promocja marki wcale nie musi pochłaniać dużych sum pieniędzy.
Choć reklama firm w dużej mierze przeniosła się do różnych mediów, w tym do internetu, to artykuły reklamowe z logo firmy wciąż pozytywnie oddziałują na klientów. Ważne jest, by wybrane upominki reklamowe były atrakcyjne pod względem designu, uwzględniały panujące trendy oraz by były funkcjonalne. Oryginalne gadżety reklamowe to niedrogi w realizacji sposób zwrócenia na siebie uwagi klienta, a także budowanie wizerunku marki.
Tanie gadżety reklamowe – dlaczego to opłacalna inwestycja
Warto zacząć od tego, że akcesoria reklamowe w porównaniu do kampanii medialnych nie są inwestycją pochłaniającą duże fundusze. Zwłaszcza że różnego rodzaju gadżety promocyjne zamawia się w większych ilościach – a to pozytywnie wpływa na ich cenę. Poza tym wręczając gadżety biurowe czy też inne potencjalnemu czy stałemu kontrahentowi, pozytywnie wpływamy na wizerunek naszej firmy i budzimy dobre skojarzenia. Kto z nas nie lubi dostawać choćby drobnych prezentów? Poza tym, gdy gadżet jest estetyczny i funkcjonalny, jest bardzo duża szansa, że często używająca go osoba będzie o nas pamiętać. Gadżet z logo używany przez obdarowaną osobę w różnych sytuacjach stanie się też reklamą. Gadżet reklamowy jest więc w stanie skutecznie podnieść prestiż marki i rozpoznawalność.
Gadżety firmowe – szeroka oferta
Gadżety reklamowe dla firm to szeroka oferta, która jest poszerzana zgodnie z panującymi trendami. Oprócz wciąż cenionych i bardzo popularnych gadżetów, takich jak: kalendarze firmowe, smycze reklamowe, długopisy reklamowe czy kubki reklamowe, często wybierane są też inne akcesoria pozwalające umieścić na nich nadruki reklamowe. Ekologiczne gadżety reklamowe to jedne z nich. Są w dobrym guście i świadczą o wysokiej świadomości właścicieli danej firmy. Klienta można też zaskoczyć gadżetami reklamowymi – bardzo dziś funkcjonalnymi – z kategorii elektroniki. Takie materiały reklamowe to m.in. pendrive’y czy powerbanki.
Gadżety reklamowe – upominki firmowe – pozwolą nam zapisać się w pamięci potencjalnego klienta i zacieśnić więzi ze stałym klientem. Dzięki nim logo twojej firmy stanie się rozpoznawalne i będzie budziło bardzo miłe skojarzenia. Jest więc to bardzo skuteczny – i opłacalny – sposób promocji firmy.