jak wybrać teczkęModa 

Jak wybrać dobrą teczkę biznesową? Poradnik profesjonalisty


Wśród atrybutów prawdziwego profesjonalisty poczesne miejsca zajmują teczki, które z jednej strony pełnią praktyczną funkcję przechowywania ważnych dokumentów, z drugiej zaś dodają jego właścicielowi szyku. Z tego artykułu będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób wybrać teczkę, która będzie łączyła funkcjonalność ze stylowym wyglądem w sposób idealnie pasujący do wizerunku i praktycznych potrzeb posiadacza.


Skóra – materiał pełen klasy

Podstawowym aspektem, na który trzeba zwrócić uwagę kupując teczkę jest materiał, z którego została wykonana. Materiałem, który najbardziej kojarzy się z elegancją jest oczywiście skóra. Mamy do wyboru skórę naturalną i syntetyczną. Wydaje się, że skóra naturalna zawsze jest lepszym wyborem, ale czy na pewno?

Na skórę naturalną na pewno warto się zdecydować, jeżeli będziemy z teczki korzystać bardzo często. Skóra naturalna cechuje się bowiem bardzo dobrą wytrzymałością, dzięki czemu nawet po wielu miesiącach użytkowania nie straci nic na uroku. Z drugiej strony zaś skóra syntetyczna jest tańsza, a nierzadko w niewielkim stopniu ustępuje jakością naturalnej. Jest bardzo dobrym wyborem, jeżeli nie używamy teczki bardzo często, wtedy bowiem mniejsza wytrzymałość nie jest już aż takim problemem.


Teczka nie tylko piękna, ale i funkcjonalna

Jeżeli chodzi zaś o funkcjonalność teczki, najważniejsza jest ilość zawartych w niej komór. Im jest ich więcej, tym więcej akcesoriów będzie w stanie ona pomieścić, jednak polecamy dokładnie przemyśleć, czy rzeczywiście potrzebujemy w swojej teczce przenosić dużą ilość rzeczy? Jeżeli bowiem komory w teczce będą przez nas niewykorzystywane, staną się dla nas jedynie balastem. Warto więc dokładnie przemyśleć zastosowanie teczki przed jej kupnem.

Bardzo ciekawą opcją, jeśli chodzi o teczki przeznaczone do użytku biznesowego są teczki konferencyjne. Łączą one niewielki rozmiar, który ułatwia ich przenoszenie z dużą ilością praktycznych przegródek. Zawierają one często interesujące ułatwienia, takie jak klip na notes, kieszeń na luźne kartki lub notatki czy kalkulator. Jak wskazuje sama nazwa, w trakcie konferencji czy zjazdu są absolutnie niezastąpione!


Teczka elementem biznesowej stylizacji

Jak zostało już wspomniane powyżej, dobra teczka nie tylko pełni funkcję praktyczną, ale i estetyczną. Obok atrybutów takich jak dobry zegarek, perfumy, garnitur i buty teczka ma pomagać nam w tworzeniu profesjonalnego wrażenia. Aby było to możliwe, musi być dobrze dopasowana do całości stylizacji. Aby uniknąć stylistycznego chaosu, warto dobrać kolor teczki do butów – w ten sposób uda się stworzyć spójny wizerunek.

Ciekawą opcją do bardziej casualowych stylizacji są teczki ze skóry vintage, które są bardziej „hipsterskie” i będą świetnie pasować do firmy, która nie trzyma się sztywnego biznesowego wizerunku. Tego rodzaju teczki występują w ogromnej ilości kolorów, dzięki czemu nie będzie problemu z dopasowaniem ich do swojej stylizacji. Pomimo faktu, że ich stylistyka nawiązuje do ubiegłych dekad, są one ostatnim krzykiem mody!


Sklep internetowy bewu.pl posłużył wysokiej jakości pomocą merytoryczną.

 

 

Popularne

2 Thoughts to “Jak wybrać dobrą teczkę biznesową? Poradnik profesjonalisty”

  1. Na razie teczka nie jest mi potrzebna, ale za kilka lat, kto wie? 😀 Rzeczywiście pomaga stworzyć profesjonalny wygląd, a wśród lekarzy to się jednak ceni 🙂 Ciekawy wpis, krótki, ale treściwy. Pozdrawiam!

  2. Przy mojej pracy potrzebuje dobrego kalendarza. Musi on mieć wiele okienek na dane klientki,godzinę, zadatek itp. Ciężko jest teraz na rynku by dostać idealny kalendarz do moich potrzeb.

Leave a Comment