usmiechniety mezczyzna pokazuje kciuk w gore

5 skutecznych sposobów na poprawę sprawności seksualnej


Problemy w sypialni to dość częste zjawisko. Okazuje się, że zaburzenia erekcji to jedna z najczęściej występujących dolegliwości wśród mężczyzn i dotyczy prawie 2 ml Polaków. Co zrobić, aby życie seksualne było satysfakcjonujące? Przedstawiamy 5 skutecznych sposobów na poprawę sprawności seksualnej.


Problemy z erekcją – przyczyny

Z roku na rok coraz więcej mężczyzn cierpi na problemy z erekcją. Przyczyn dolegliwości jest wiele i zalicza się do nich m.in.

  • niezdrowy styl życia,
  • brak aktywności fizycznej,
  • obciążenia psychiczne,
  • choroby,
  • wiek.

Bagatelizowanie problemu może przyczynić się do długotrwałego braku potencji. Niska sprawność seksualna czy obniżenie popędu seksualnego może trwać miesiącami, a nawet latami. Skutkiem mogą być przedwczesne wytryski czy nieutrzymanie wzwodu, a ostatecznie może dojść do braku potencji. Dlatego nie wolno lekceważyć pierwszych sygnałów i należy poszukać przyczyny dolegliwości. W wielu sytuacjach wystarczą domowe sposoby jak zmiana trybu życia, uprawianie sportu. W innych pomocne mogą okazać się tabletki np. viagra, a nawet i konsultacja z lekarzem.

5 skutecznych sposobów na poprawę sprawności seksualnej

Zaburzenia erekcji to problem, z którym boryka się wielu mężczyzn. Na całe szczęście istnieje wiele skutecznych sposobów na poprawę sprawności seksualnej. Oto 5 z nich:

  • Aktywny tryb życia – uprawianie sporty wpływa pozytywnie na funkcjonowanie całego organizmu. Regularny trening wzmacnia układ krążenia i oddechowy. Zwiększa wydzielanie testosterony, a także ludzką witalność
  • dobrze zbilansowana dieta – dieta powinna być bogata w zdrowe tłuszcze, warzywa oraz owoce. Należy unikać wysoko przetworzonych produktów oraz dań typu fast-food.
  • Stosowanie tabletek – na rynku istnieje wiele tabletek, które mają na celu podniesienie sprawności seksualnej. Można je dostać np. na stronie https://viagra.edu.pl/. Najpopularniejsza jest Viagra.
  • zioła – ich właściwości cenione są już od dawna. Z problemami z erekcją doskonale sprawdza się korzeń żeń-szenia syberyjskiego,
  • redukcja stresu – stres i przemęczenie mogą być przyczyną problemów z erekcją. Warto zadbać o odpowiednią ilość snu, a także zrelaksować się.

Dieta a sprawność seksualna

Dieta ma bardzo duży wpływ na organizm człowieka. Dania typu fast food, proste węglowodany czy dieta uboga w witaminy i składniki mineralne ma negatywny wpływ na sprawność seksualną. Dlatego należy wyeliminować wspomniane produkty, a wprowadzić do diety zdrowe tłuszcze, a także produkty bogate w cynk, selen, witaminę E witaminę B6 oraz argininę. Warto spożywać łososia, w którym znajdują się kwasy Omega3.

Zaleca się ostrygi, bogate w cynk, który potrzebny jest do produkcji testosteronu. Dieta powinna być również bogata w warzywa i owoce. Świetnie sprawdzą się banany i ananasy, bowiem zawierają bromelainę, która ma korzystny wpływ na erekcję. Białe produkty warto zamienić na pełnoziarniste. Do dań zaleca się dodawanie przypraw np. imbir czy papryczki chili, które zwiększają ukrwienie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *